Další kolo investic zajistilo 20 milionů dolarů pro expanzi Foodpandy zejména na trzích východní Evropy

Foodpanda a její sesterská společnost Hellofood, které jsou celosvětově nejrychleji rostoucími online platformami pro objednávání jídla, získaly investici v přepočtu 400 milionů Kč od skupiny investorů zahrnující i venture kapitálový fond Phenomen Ventures. Většina získaných finančních prostředků bude sloužit k podpoře expanze Foodpandy v zemích východní Evropy, včetně České republiky. Cílem nových investic je rozšířit služby nabízené Foodpandou do více než 40 zemí na konci prvního kvartálu roku 2014. Foodpanda / Hellofood v současnosti nabízí rozvážku jídla na čtyřech kontinentech. (TZ)

V roce 2013 Foodpanda expandovala do více než 20 zemí a spustila mobilní aplikace pro operační systémy iOS a Android, které se celosvětově řadí mezi nejoblíbenější rozvážkové aplikace. Foodpanda se chystá začátku roku 2014 rozšířit své služby do dalších osmi zemí, jmenovitě do Chorvatska, Bulharska, Srbska, Slovinska, Kazachstánu, Ázerbajdžánu a také Tanzánie a Ugandy.

Ralf Wenzel, spoluzakladatel a generální ředitel Foodpandy / Hellfood k tomu říká: “V současnosti jsme nejrozšířenější online platforma pro objednávání jídla na světě. Působíme v Asii, Evropě, Latinské Americe, na Středním východě a v Africe. Díky tomu, že se nám podařilo získat důvěru zkušených investorů, budeme schopni dál investovat do rychlého růstu, abychom se mohli stát vskutku globální internetovou značkou. Vedle toho budeme expandovat na stávajících trzích tak, abychom rozšířili nabídku našich služeb v každém regionu, kde působíme. Dále investujeme do zákaznického servisu, čímž vytváříme ještě pohodlnější způsob objednávání jídla bez ohledu na to, kde se naši uživatelé nacházejí.”

Možnost být součástí online trhu pomáhá restauracím zvýšit prodej prostřednictvím online a mobilních platforem. Zároveň mohou využít technologickou i analytickou podporu. Foodpanda celosvětově spolupracuje s více než 22 000 restauracemi. Objednání jídla je velmi jednoduché, rychlé a pohodlné. Zákazník si jednoduše vybere ze široké nabídky restaurací mu je objednané jídlo doručeno domů, či do kanceláře.

V roce 2013 Foodpanda získala investici ve výši 20 milionů dolarů od společnosti Phenomen Ventures a Investment AB Kinnevik. Další osm milionů dolarů investic získala od iMENA Holdings.

O Foodpandě

Foodpanda je (spolu se svou sesterskou značkou Hellofood) globálním lídrem mezi platformami pro objednávání jídel ve 35 zemích světa. Pomáhá restauracím s růstem jejich tržeb prostřednictvím online a mobilních platforem a poskytuje jim stále rozvíjející se technologie a analýzy. Zákazníkům nabízí skupina Foodpanda/Hellofood online objednávku jídla, kde mají k dispozici širokou škálu restaurací, ze kterých si mohou vybírat online nebo prostřednictvím mobilní aplikace.

Pro více informací o Foodpandě v České republice, navštivte http://www.foodpanda.cz. Na Facebooku  najdete Foodpandu zde  a na Twitteru zde.