Nová aplikace Connect značky Durex umožňuje našim telefonům spolu spát… Abychom my mohli také

Praha, 24. března 2015 – Značka Durex dnes odhalila poslední kapitolu své kampaně „Durex Connect“ a představila aplikaci pro smartphony, která nám pomáhá ve sbližování. Konec konců Hodina Země se blíží. (TZ)

Před třemi týdny se značce Durex podařilo mystifikovat lidi po celém světě dráždivou zprávou o technologickém průlomu, který by mohl znamenat revoluci v našich sexuálních životech. Virální video (http://youtu.be/O925jNVmpOQ), jež zhlédlo přes 40 milionů lidí, ukazuje páry posedlé technologiemi a jejich reakci na odhalení, že onen ložnicový zázrak je prostě jen tlačítko „vypnout“.

Ovšem po bezprecedentní mezinárodní odezvě a přesvědčivém výzkumu Durhamské univerzity o dopadu posedlosti technologiemi na naše vztahy (včetně toho, že 40 procent respondentů připustilo, že během sexu vzalo telefon), vyvinula světová jednička v oblasti sexuální pohody aplikaci, která nabízí jednoduché řešení: synchronizuje naše telefony, aby spolu spaly a nechaly nás udělat totéž.

Ukonwa Ojová, šéfka oddělení pro globální marketing značky Durex, to komentovala slovy: „Film ,Connect‘ značky Durex sledoval vybrané páry na emocionální a intelektuální cestě, na níž se zamýšleli nad nepopiratelnou posedlostí technologiemi ve svých vztazích. To kampaň skutečně vypíchla na globální úrovni.

Ohromné množství lidí, kteří navštívili registrační stránku Durexlabs, nám v kombinaci s přesvědčivým výzkumem Durhamské univerzity skutečně otevřelo oči, a proto jsme se nakonec rozhodli přece jen nabídnout lidem jednu aplikaci! Blíží se Hodina Země (www.earthhour.org), 28. března ve 20:30–21:30, a my bychom chtěli páry po celém světě vybídnout, ať si vyzkoušejí tuto aplikaci, která by skutečně mohla zlepšit jejich sexuální život.“

Aplikaci ,Durex Connect‘ si můžete zdarma stáhnout pro platformu Android a brzy také pro iOS. Jde o uživatelsky přívětivý způsob synchronizace vašeho telefonu s partnerovým, aby se ani jeden z vás nemohl vykroutit ze slibu jednoznačně netechnologického sblížení. V předem domluvenou dobu nebo po spontánní dohodě aplikace jednoduše zakryje displeje vašich telefonů, čímž mobily de facto uspí a odstraní tak všechny rušivé elementy.

Rachel Bloodworthová, šéfka PR oddělení neziskové organizace WWF-UK, k tomu řekla: „Kampaň ,Connnect‘ značky Durex nám naléhavě připomíná, že se potřebujeme znovu napojit na své blízké. Doufáme, že lidi přiměje k tomu, aby se skutečně zamysleli nad tím, jak moc se my všichni potřebujeme zastavit a užít si svět kolem sebe.

Hodina Země je nesmírně symbolická připomínka potřeby chránit naši planetu. Ale je to i něco víc – je to hodina, kdy my všichni můžeme vypnout a napojit se na vše, co je pro nás důležité.“

Aplikaci Connect značky Durex si můžete stáhnout zde :

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.durex.reconnect&hl=en_GB

Video můžete zhlédnout zde: http://youtu.be/O925jNVmpOQ

Video lze embedovat pomocí tohoto odkazu: http://a%20href=

Výzkum, který provedla značka Durex ve spolupráci s Durhamskou univerzitou, naleznete zde: http://dro.dur.ac.uk/14770/

POZNÁMKY PRO REDAKTORY

O značce Durex

Durex® je světová jednička v oblasti sexuální pohody. Tato značka vyrábí nejen kondomy, které překonávají globální testovací standardy, ale také masážní a lubrikační gely** a vibrátory. Durex si se svými více než 80 lety zkušeností v ložnici klade za cíl inspirovat milence, aby milovali bezpečný sex. Proto Durex nepřestává inovovat a přicházet s novými produkty, které zlepšují sexuální zážitky, pomáhají lidem, aby se sblížili a došli spolu dále.

Více informací naleznete na stránkách www.Durex.cz

O výzkumu

Důkladných interview se v únoru 2015 zúčastnilo 30 lidí z celé Anglie. Účastníkům bylo 18-55 let a podmínkou pro účast na výzkumu byl přinejmenším rok dlouhý vztah. Všichni účastníci byli heterosexuálové a šlo o pestrou skupinu z hlediska třídy, etnického původu, věku i dosaženého vzdělání. Durhamská univerzita výzkum z etického hlediska schválila a celá zpráva je k dispozici na Durham Research Online, konkrétně na adrese http://dro.dur.ac.uk/

O doktoru Markovi McCormackovi

Doktor Mark McCormack je docent sociologie na Durhamské univerzitě a jedním z ředitelů Centra pro sex, gender a sexualitu na Škole aplikovaných sociálních věd. Doktorát získal na Bathské univerzitě v roce 2010, pak dva roky vyučoval na Brunelově univerzitě v Londýně, načež se přestěhoval do Durhamu. Jeho výzkum média velmi zaujal, a tak se doktor McCormack objevil například v pořadech Surgery na BBC Radio 1, Woman’s Hour a Thinking Allowed na BBC Radio 4, Nightwaves na BBC Radio 3, ve vysílání BBC World Service a v pořadu Q s Jianem Ghomeshim na CBC Radio 1. Dále se jeho výzkumu věnovaly články v novinách jako Observer, Sunday Times a Daily Mail, jakož i několik online i klasických časopisů, například Economist, New Internationalist a Huffington Post.

O společnosti Reckitt Benckiser LLC

RB* je přední světovou firmou v oblasti zdraví, osobní péče a domácí péče. Firma působí ve více než 60 zemích a své výrobky prodává v bezmála 200 státech. Celosvětově zaměstnává zhruba 37 000 lidí.

RB si klade za cíl dodávat inovativní řešení pro zdravější život a šťastnější domovy a dnes patří do první dvacítky společností kótovaných na londýnské Burze. Je globální jedničkou či dvojkou ve většině svých rychle rostoucích kategorií, za což vděčí výjimečnému tempu inovací. Její portfolio v oblasti zdraví, hygieny a domova vede 19 silných globálních značek: Nurofen, Strepsils, Gaviscon, Mucinex, Durex, Scholl, Clearasil, Lysol, Dettol, Veet, Harpic, Bang, Mortein, Finish, Vanish, Calgon, Air Wick, Woolite a French’s. Na počátku roku 2014 RB inkasovala 43 % hlavních tržeb ze dvou rozvíjejících se tržních oblastí a 57 % z jedné rozvinuté tržní oblasti; 72 % hlavních tržeb pochází z oblasti zdraví a hygieny v jejím portfoliu.

Základem úspěchu RB jsou talentovaní lidé, v nichž se intelektuální zvědavost snoubí s oddaností nejvyšším standardům kvality. Vynikají touhou po dosažení a překonání výsledků. V oblasti udržitelného rozvoje si společnost dala za cíl třetinové snížení znečištění vody a třetinové snížení emisí uhlíku, dále usiluje také
o to, aby v roce 2020 třetina jejích čistých příjmů pocházela z udržitelnějších produktů. V sektoru rychloobrátkového zboží je rovněž největším globálním partnerem charity Save the Children. Novou partnerskou vizí RB je radikální boj s průjmem, který je na světě druhou nejčastější příčinou smrti dětí do pěti let. Celkově chce RB zlepšit zdraví a hygienické návyky 200 milionů lidí.

Více informací naleznete na stránkách www.rb.com