PayPal rozšiřuje možnost vrácení zboží v České republice

Jedna z nejoblíbenějších služeb společnosti PayPal, kterou je možnost vrátit zboží v rámci programu Refunded Returns, původně uvedená na zkoušku, bude v České republice pokračovat trvale. Služba je obzvláště oblíbená mezi českými zákazníky, kteří plánují vánoční nákupy online. (TZ)

Praha, Česká republika, 13. prosince 2016 – Společnost PayPal oznámila, že bude i nadále v České republice nabízet svou oblíbenou službu Refunded Returns.  Podle nejaktuálnějších údajů, která má PayPal k dispozici, plánují spotřebitelé letošní vánoční nákupy ve větším měřítku realizovat online. Očekává se, že globální objem plateb přesáhne 25 000 USD za sekundu. Vysoké náklady na poštovné v případě, že je třeba zakoupené zboží vrátit zpět, odrazují mnohé zákazníky při rozhodování, zda nakoupit online. Podle zprávy společností PayPal a GfK o přeshraničním obchodu 34 % českých spotřebitelů považují možnost bezplatného vrácení zboží za hlavní faktor, který by zvýšil pravděpodobnost jejich nákupu online.

Společnost PayPal se proto rozhodla, že bude pokračovat v poskytování své služby Refunded Returns na místním trhu. Tato služba prokazuje snahu společnosti PayPal učinit online nakupování (a to nejen na Vánoce) bezpečnější a příjemnější. Čeští zákazníci nyní mohou fyzické produkty zakoupené online a zaplacené přes účet PayPal snadno vrátit bez uvedení důvodu a získat zpět přímo na účet PayPal vynaložené náklady na vrácení zboží. K tomu si stačí jednoduše tuto službu zaregistrovat na webu PayPal.

Češi nejčastěji vrací oblečení a elektroniku

Statistiky společnosti PayPal ukazují, že nejčastějším důvodem pro vrácení zboží u zákazníků ze zemí střední Evropy, mezi které patří i Česká republika, jsou nesprávná velikost u oblečení a nesplněná očekávání u ostatního zboží. Nejčastěji vrací zákazníci z tohoto regionu oblečení a elektroniku.  Co se týká místa, pak zákazníci ze střední a východní Evropy nejčastěji vrací nechtěné zboží do Spojeného království a Číny.

„Služba PayPal Refunded Returns dává zákazníkům větší důvěru při nakupování online,“ říká Matt Komorowski, generální ředitel společnosti PayPal pro střední a východní Evropu. Společnost PayPal je přesvědčená, že nakupování by mělo být jednoduché, bezpečné a rychlé. Jak platba, tak i případné vrácení zboží by měly být co nejsnazší. To je obzvláště důležité při vánočních nákupech, kdy jsou zákazníci často zavalení množstvím slevových nabídek a nejrůznějších produktů, ale zároveň požadují jistotu, že budou moci případně nechtěné zboží vrátit.

Nevyhovuje? Žádný problém

Služba Refunded Returns je bezplatná, jednoduchá a snadno použitelná. Abyste získali zpět poštovné uhrazené za zaslání zboží zpět, stačí provést čtyři jednoduché kroky:

  1. Zdarma se zaregistrovat do programu a za svůj nákup zaplatit přes PayPal.
  2. Dohodnout se na vrácení zboží s jeho prodejcem a odeslat balíček v souladu s pravidly prodejce pro vrácení zboží.
  3. Během 14 dnů (od ledna 2017 dokonce 30 dnů) vytvořit žádost na k tomu určené stránce na webu PayPal a nahrát naskenovanou kopii dokladu o podání zásilky.
  4. Během pěti pracovních dnů od schválení žádosti obdržíte peníze na svůj účet PayPal.

Zaregistrovaní uživatelé mohou požádat o vrácení nákladů na odeslání až 12 zásilek ročně ve výši až 820 Kč na každou zásilku. Podle analýzy nákupů realizovaných přes PayPal by 820 Kč mělo pokrýt náklady na odeslání většiny fyzických produktů do libovolné části světa.

Úplné podmínky služby Refunded Returns najdete na webu společnosti PayPal.

O společnosti PayPal

U nás ve společnosti PayPal (NASDAQ: PYPL) stavíme lidi na první místo ve všem, co děláme. Od vzniku firmy v roce 1998 se neustále snažíme být v čele revolučních digitálních platebních řešení. PayPal nabízí lidem lepší způsoby, jak spravovat a převádět peníze. Dává jim možnost volby a flexibilitu v tom, jak mohou posílat peníze, platit nebo dostat zaplaceno. Provozujeme otevřenou, zabezpečenou platební platformu nezávislou na technologiích, pomocí níž firmy bezpečně provádějí transakce se zákazníky online, v obchodech a stále častěji i na mobilních zařízeních. Ze 4,9 miliardy plateb, které jsme v roce 2015 zpracovali, proběhlo 28 % na mobilním zařízení. Se 192 miliony aktivních zákaznických účtů je PayPal skutečně globální platební platforma dostupná lidem na více než 200 trzích. Umožňuje zákazníkům zasílat a přijímat platby ve více než 100 měnách, vybírat hotovost v 56 měnách a na účtech PayPal držet peníze v 25 měnách. Další informace o společnosti PayPal naleznete na webu https://www.paypal.com/about. Finanční informace o společnosti PayPal naleznete na webu https://investor.paypal-corp.com