Vyjádřete svoji lásku lokálně a ekologicky: nové trendy pro svátek sv. Valentýna

 

  • Přes 40 % spotřebitelů na celém světě koupí valentýnský dárek pomocí mobilního zařízení.
  • Spotřebitelé se také mnohem více zajímají o etické a ekologické aspekty – celé čtyři pětiny zákazníků na celém světě se domnívají, že by firmy měly dbát na ochranu životního prostředí.
  • Celosvětové výdaje v souvislosti se svátkem sv. Valentýna v loňském roce dosáhly 20,7 miliardy dolarů.

 

Navzdory předvánoční nákupní horečce a povánočním výprodejům spotřebitelé roztáčí nové kolo nákupů – tentokrát dárků ke sv. Valentýnu. Touha pořídit originální předmět zákazníky přivádí k malým místním online prodejcům, kteří nabízí zboží, jaké jinde není k dostání, a ti, kdo se vydali nakupovat na poslední chvíli nebo jsou příliš zaneprázdnění, volí digitální dárky, které lze sehnat kdykoli z kteréhokoli kouta světa.

Lokální – originální – mobilní

Podle celosvětového průzkumu letos 40 % zákazníků pořídí valentýnský dárek z chytrého telefonu. Mnoho z nich se vyhne globálním značkám a raději zvolí originalitu a jedinečnost. Dvě třetiny nakupujících uvádí, že raději podpoří místní firmy.

„Svátek sv. Valentýna představuje ideální příležitost podpořit malé a středně velké online obchody, kde lze nakoupit originální dárky. Vzhledem k tomu, že malé firmy obvykle investují zisk do rozvoje vlastního podniku, zaměstnávají místní lidi a odebírají zboží od dodavatelů ve svém regionu, podporuje nákup u nich místní ekonomiku. Společnost PayPal k tomu přispívá dnes a denně tím, že firmám všech velikostí na celém světě poskytuje řadu nástrojů ke zkvalitňování online prodeje. Mimoto je naše logo pro všechny kupující zárukou, že v daném obchodě mohou vysněný dárek pořídit bezpečně,“ zdůrazňuje Marcin Glogowski, generální ředitel společnosti PayPal ve střední a východní Evropě.

A co digitální produkty?

Spotřebitelé stále více ustupují od nákupu filmů, her nebo knih v kamenných obchodech a naopak vytrvale narůstá počet odběratelů streamovacích služeb. V České republice v současné době placené hudební nebo filmové služby využívá 63 % dotázaných, zatímco 59 % považuje placené TV služby za hlavní typ příjmu televizního vysílání. Digitální produkty jsou k dispozici během sekund po koupi a představují proto dobrý způsob, jak pořídit dárek na poslední chvíli, ale také variantu šetrnou k životnímu prostředí, protože nevyžadují přepravu ani plastový obal.

***

O společnosti PayPal:

PayPal zůstává v čele revoluce digitálních plateb více než 20 let. Díky využití technologie se finanční služby a obchod staly pohodlnějšími, dostupnějšími a bezpečnějšími. Platforma PayPal tak umožňuje více než 300 milionům spotřebitelů a obchodníků na více než 200 trzích, aby se připojili a prosperovali v globální ekonomice. Pro více informací navštivte www.paypal.com