PayPal rozšiřuje ochranu prodejců v České republice

Praha, Česká republika – Společnost PayPal dnes oznámila rozšíření svého programu ochrany prodejců v České republice. Tento program chrání prodejce, pokud jim přijde neautorizovaná platba (například z účtu, kterého se zmocnil hacker) nebo pokud kupující tvrdí, že zboží neobdržel. V takových případech program PayPal na ochranu prodejců vyplatí celou částku, která byla u prodejů zahrnutých do tohoto programu zaplacena.

Tento program se dříve v České republice vztahoval jen na hmotné zboží. Nyní se vztahuje i na služby (například design, vzdělávání nebo fotografické služby atd.), vstupenky (na koncerty, představení, sportovní akce atd.) a cestování (výlety, letenky, rezervace hotelů atd.).

„Jsem z tohoto rozšíření našich služeb opravdu nadšený. Společnost PayPal se rozhodla svůj program ochrany prodejců rozšířit, aby jim poskytla jistotu, že elektronické obchodování mohou používat ve větším měřítku a s ještě větší důvěrou – pro více typů zboží a služeb,“ říká Matt Komorowski, generální ředitel společnosti PayPal v severní a střední Evropě. „Tyto změny představují důležitý krok v poskytování rozšířené ochrany našich prodejců při používání platformy PayPal. Jistota, že vás případné potíže nemohou postihnout, by měla být základním požadavkem, když nakupujete nebo prodáváte online. Tato vylepšení, která jsme realizovali na základě podnětů od uživatelů, lidem umožňují obchodovat na internetu s ještě větší důvěrou, než kdy dřív. Těší nás, že tato vylepšení ochrany – navíc k dalším důležitým službám, jako je ochrana kupujícího nebo služba Refunded Returns – můžeme zavést v rámci našeho úsilí zvyšovat důvěru a jistotu v souvislosti s elektronickým obchodováním.“  

Tento program pomáhá českým obchodníkům prodávat zboží a služby bezpečněji nejen v České republice, ale také na všech ostatních více než 200 trzích, na kterých společnost PayPal působí. Podle nedávné zprávy společnosti Accenture bude mít přeshraniční e-commerce v období 2014 až 2020 složenou roční míru růstu (CAGR) 29,3 %, a stává se tak nejdůležitějším hnacím motorem obchodování s koncovým spotřebitelem (B2C). Mezi nejoblíbenější kategorie při prodeji do zahraničí patří cestování (vstupenky, ubytování, služby průvodců atd.), které představuje 26 % veškerého prodaného zboží a také služeb. Společnost PayPal doufá, že rozšířená ochrana prodejců pomůže českým obchodníkům pozvednout jejich podnikání na ještě vyšší úroveň.

O společnosti PayPal

Hnací silou společnosti PayPal (Nasdaq: PYPL) je hluboké přesvědčení, že dostupnost finančních služeb vytváří příležitosti. Její snahou je proto široce zpřístupnit finanční služby, které umožní lidem i firmám prosperovat v globální ekonomice. Naše otevřená digitální platební platforma PayPal dává téměř 203 milionům aktivních držitelů účtů jistotu ve spojení a provádění transakcí s využitím nových, komplexnějších možností plateb online, na mobilních zařízeních, v aplikacích i osobně. Prostřednictvím kombinace technologických inovací a strategických partnerství vytváří společnost PayPal nové způsoby lepší správy a pohybu peněz a nabízí možnosti volby a flexibilitu při placení, odesílání i přijímání plateb. Platforma PayPal, která zahrnuje také služby Braintree, Venmo a Xoom, je dostupná lidem na více než 200 trzích po celém světě. Umožňuje zákazníkům i obchodníkům zasílat a přijímat platby ve více než 100 měnách, vybírat hotovost v 56 měnách a na účtech PayPal držet peníze v 25 měnách. Další informace o společnosti PayPal najdete na stránce https://www.paypal.com/about. Finanční informace o společnosti PayPal najdete na stránce https://investor.paypal-corp.com.