V pátek začíná MS v hokeji a cashbackový portál Plná Peněženka při té příležitosti spustil speciální stránku (https://www.plnapenezenka.cz/ms-hokej) s tipovací soutěží, ze které mají výherci věcné ceny či zvýšené hodnoty cashbacků. Cílem aktivity je retence stávajících a akvizice nových zákazníků. Princip se firmě osvědčil už v zimě při OH, kdy 70 % ze 2000 zúčastněných ještě v době trvání soutěže přes Plnou Peněženku nakoupilo.
Plná Peněženka je jedničkou na českém trhu v oblasti cashbacku. Být jedničkou mimojiné znamená neustále zkoušet nové nápady a inovace. Jeden z takových nápadů Plná Peněženka letos uvádí do praxe: využívají pro svůj marketing sezónních sportovních příležitostí, byť jejich byznys se sportem přímo nesouvisí. Při únorových olympijských hrách si firma na svém webu otestovala koncept tipovací soutěže, kdy lidé hádali výsledky jednotlivých disciplín. Stejný princip nyní aplikují i na mistrovství světa v hokeji.
“Naším původním záměrem bylo pouze stávajícím zákazníkům zpestřit interakci s Plnou Peněženkou, která je obyčejně jenom o nákupech a vracení peněz. Tipovačku jsme zvolili jako chytlavou a zábavnou formu retence,” vysvětluje Josef Drobílek, marketingový ředitel Plné Peněženky. Záměr se povedl: soutěže se zúčastnilo na 2000 zákazníků, z nichž 70 % během akce i přes portál nakoupilo. Navíc soutěž ukázala i slibný akviziční potenciál: “Aniž bychom soutěž promovali mimo naši síť, získali jsme díky ní více než 100 nových registrovaných uživatelů. Pětina z nich v době trvání soutěže přes Plnou Peněženku i rovnou nakoupila,” dodává Drobílek.
Nynější hokejové kolo tipovací soutěže tedy firma už plánuje rovnou od začátku i jako akviziční nástroj, čemuž uzpůsobuje rozpočet, časování a cílení marketingové kampaně. Z olympijských tisíců se rozpočet vyhoupl na desetitisíce korun, propagace probíhá s větším časovým předstihem a zatímco při OH Plná Peněženka soutěž promovala jen přes vlastní web, mailing a své sociální sítě, tentokrát oslovují potenciální zájemce i přes reklamu na facebooku a v obsahové síti, a to pružně v závislosti na průběhu nejen zápasů, ale i virality samotné soutěže.
Tipovat je možné ode dneška až do 20. 5. 2018, tedy do konce mistrovství. Své tipy mohou účastníci v průběhu MS i měnit, ale vždy jen do půlnoci dne předcházejícího danému zápasu. Vzhledem k tomu, že o celkovém vítězi soutěže rozhodne celkový počet správných tipů, tak čím dřív se lidé zapojí, tím mají vyšší šanci na celkovou výhru. Plná Peněženka si nachystala i speciální průběžné výhry v podobě navýšených cashbacků za vítězství českého týmu či například pro ty, kteří se v daný den zaznamenají nejvíce úspěšných tipů. Podrobná pravidla jsou uvedena na stejné stránce, kde tipování probíhá.
Informace pro editory:
Jak cashback na Plné Peněžence funguje?
Plná Peněženka je cashbackový portál, který má v ČR již šestiletou historii. Za tu dobu si získal oblibu u více než 460 000 lidí, kteří mají na portálu svůj účet, kde sbírají úspory z on-line nákupů. Přes Plnou Peněženku jen loni Češi v e-shopech zakoupili zboží za více než 1 miliardu korun. Plná Peněženka jim celkem vrátila již více než 77 milionu Kč. Zákaznickým rekordmanem v cashback nákupech je člověk, který si nechal vyplatit částku 114 999 Kč. Co se jednorázového rekordu týče, tak dosud nejvyšší odměnou za jeden nákup je částka 4 055 korun. Výše odměny se přitom pohybuje zpravidla mezi 5 – 10 % v závislosti na podmínkách e-shopu.
O portálu Plná Peněženka
Cashbackový portál spustil v roce 2012 jako svůj volnočasový projekt Patrik Pavel. Během prvního roku získal přes 200 spolupracujících e-shopů, mezi nimi i Slevomat, Mall nebo Kasa. Počet uživatelů dosáhl rychle první tisícovky a celý projekt se začal profesionalizovat. Dva roky po svém založení zakoupila Plnou Peněženku do svého portfolia výkonostních projektů společnost 5DM.cz, s.r.o.. Plná Peněženka dostala nové vedení i směr a rozrostla se v krátkém čase o desítky tisíc uživatelů.Dva roky po svém založení dostala Plná Peněženka nové vedení i směr a rozrostla se o desítky tisíc uživatelů. V roce 2016 se pak stala jedničkou na trhu. Mezi partnery v současné době patří například e-shopy jako Mall.cz, Kasa.cz, Booking.com, Kiwi.com, nebo AliExpress.com. I v nich tak mohou při nakupování Češi získávat peníze zpět.