Vedení nákupu Lékárny.cz převzala Jitka Potluková

(Praha 4. 6. 2018) – Začátkem června došlo v internetové Lékárně.cz ke střídání stráží. Novou šéfkou oddělení nákupu se stala Jitka Potluková.

Do firmy přišla z retailového řetězce Tesco, kde jako manažerka merchandisingu a category managementu v kategoriích non-foodu měla zodpovědnost za trhy v Česku, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku. Předchozích osm let pracovala na podobných pozicích ve společnosti Ahold.

„Ráda bych přinesla do firmy standardy, které fungují ve většině velkých společností – nové procesy, vyhodnocování dat a jasnou zodpovědnost,“ slibuje Jitka Potluková. Lékárna.cz loni investovala do datových systémů, které nyní umožní poskytovat dodavatelům kvalitní data, jaká většina e-shopů nemá k dispozici. „Pokračovat bude i trend rozšiřování kategorií sortimentu,“ dodává nová šéfka nákupního oddělení. Mezi klíčové kategorie vedle léčiv patří zdravá a sportovní výživa, veterinární přípravky a dermokosmetika.

Ve volném čase Jitka Potluková ráda sportuje, cvičí Pilates a věnuje se spinningu.

O nákup Lékárny.cz a sesterského e-shopu Mojalekáreň.sk se stará tým jedenácti lidí. Jitka Potluková střídá svého předchůdce Jana Cermana, který nákup ve firmě vybudoval. Oba e-shopy patří mezi klíčové hráče českého a slovenského online trhu a patří do skupiny Pears Health Cyber.

::

Lékárna.cz s třetinovým podílem na trhu je lídrem v oblasti prodeje lékárenského sortimentu na internetu. Vznikla v roce 1999 jako informační portál o lécích, v roce 2003 se stala první českou online lékárnou. Od roku 2006 provozuje na Slovensku sesterský e-shop MojaLekáreň.sk, který přináší zhruba pětinu tržeb. V roce 2017 dosáhla obratu 498 milionů korun a zaměstnávala 70 lidí. Lékárna.cz je součástí obchodní skupiny Pears Health Cyber.

Reklamy