Praha, 10. října 2018 – Celkem 7 prodejen obchodní sítě Žabka v centru Prahy změnilo svůj název na Koloniál pro Prahu 1. Se změnou názvu, který odkazuje na prvorepublikovou tradici, se změnil i design obchodů, u kterých nyní převažuje černá barva. Složení sortimentu vychází vstříc residentům, kteří zde nakoupí vše k běžné denní potřebě. Interiér prodejen zůstal v původní podobě.
Myšlenka na přebrandování obchodů Žabka v nejužším centru Prahy se zrodila již v minulosti na základě rozhovorů vedení Žabky s městskou částí Praha 1. Nový design lépe zapadá do historického centra a svým názvem se hlásí k době první republiky. „Celkem jsme takto změnili název u 7 obchodů, týká se to zatím pouze obchodů na Praze 1,“ vysvětluje Radim Lunda, generální manažer obchodní sítě Žabka. I tento částečný rebranding je plně v souladu s firemní strategií, která se snaží reagovat na aktuální trendy a přizpůsobovat své obchody pro residenty. „Trh a zákazník se neustále vyvíjí, a pokud chceme držet krok, musíme se přizpůsobovat. Nabízíme proto široký sortiment služeb. Jsou to především: Žabka point (vyzvednutí balíků), Sazka terminály, cash back, platby složenek a další,” vyjmenovává další benefity obchodů Žabka Radim Lunda.
Změnou designu tak prošly obchody Žabka v ulicích Pštrossova, Kaprova, Nerudova, Maiselova, Pohořelec, Obecní Dvůr. V tomto novém desingu byla zároveň v červnu otevřen obchod v Havelské ulici.
Vedle širokého sortimentu doplňkový služeb nabízí obchody Žabka pohodlné nakupování v dobré dostupnosti s dlouhou otevírací dobou (denně od 6 do 23 hodin) a 363 dní v roce. Formát malého kompaktního obchodu s širokou nabídkou služeb je v současnosti velmi žádaný a to jak ze strany zákazníků, tak ze strany nových franšízantů. Svědčí o tom i počet nově otevřených obchodů. „V průběhu letošní roku jsme již otevřeli 3 nové obchody a máme v plánu otevírat další. Registrujeme zvýšený zájem ze strany franšízantů,“ dodává Radim Lunda.
V současnosti provozuje obchodní síť Žabka celkem 99 prodejen.
O společnosti Tesco Franchise Stores ČR s.r.o.
- Tesco Franchise Stores provozuje zavedenou síť prodejen potravin Žabka v Čechách, zejména pak v Praze a Středočeském kraji ale také v dalších lokalitách Středních, Západních, Jižních či Severních Čech.
- Cílem a vizí je poskytnout zákazníkům snadný a pohodlný nákup, nabízet co nejširší sortiment, aby vždy nalezli to, co zrovna potřebují, a zajistit jejich maximální spokojenost s obchody a službami Žabka.
- 1. dubna 2011 se společnost Žabka, a.s. stala součástí skupiny Tesco v České republice.
- Otevírací doba těchto provozoven (6 – 23 hod.) je pouze jedním z mnoha důvodů, proč jsou prodejny potravin tak populární. Šíře sortimentu, umístění ve vaší blízkosti a nároky na kvalitu obsluhy a poskytovaných služeb je to, co dělá Žabku Žabkou.
- Obchody fungují ve formě franšízy, což znamená, že jsou provozovány nezávislými podnikateli podle standardů definovaných společností Tesco.