Lékárna.cz: Ocenění za digiprojekt, díky kterému zákazník slevu nezmešká

Chrudim (10. července 2019) – Zákazníci první a největší internetové Lékárna.cz nemusejí na stránkách e-shopu číhat na slevy „svých“ produktů. Ty jim totiž neuniknou díky unikátnímu digitálnímu řešení, za které nyní Lékárna.cz získala ocenění v nejvýznamnější soutěži efektivity českých digitálních projektů Internet Effectiveness Awards 2019. Obsadila 2. místo v kategorii e-mailingových kampaní. Unikátním projektem „100 % personalizované a automatizované upozornění na relevantní slevy“ totiž upozorňuje zákazníky na pohyby v cenách produktů, o které měli v minulosti na Lékárna.cz zájem. 

„Je to řada automaticky generovaných personalizovaných mailů, které nemají cíl spamovat naše zákazníky, ale dát jim personalizovanou a pro ně užitečnou informaci. Z naší strany je to významné prozákaznické řešení a neregistrujeme žádnou negativní reakci. Naopak, za celou dobu, kdy tato kampaň na Lékárna.cz běží, nikdo se z odběru obchodních sdělení neodhlásil. Je to pro mě silná zpětná vazba, že jsme vyvinuli pro naše zákazníky přesně ten typ sdělení, který neobtěžuje, ale nese chtěnou a užitečnou informaci. Personalizovaný mail avizující slevu si otevře 70 procent příjemců, to je skvělé číslo,“ říká Jan Žežula z Lékárna.cz, autor projektu. Jedinou podmínkou pro čerpání této služby je přihlášení k odběru newsletteru z Lékárna.cz – a pak kromě zajímavých nabídek, magazínu s radami lékárníků a tipy pro udržení zdraví neunikne zákazníkovi ani žádná sleva „jeho produktů“. Přihlásit se může zde: https://www.lekarna.cz/newsletter/

Tento unikátní digitální projekt realizuje Lékárna.cz už cca 6 měsíců výhradně s pozitivní odezvou od jejích zákazníků. Ocenění svého digitálního projektu cíleného na zákazníky od odborné poroty vnímá první a největší česká internetová Lékárna.cz jako významné ocenění svých dílčích prozákaznických aktivit. „My se zákazníků nebojíme ani se před nimi neschováváme, prostě otevřeně reagujeme na jejich podněty a zkušenosti, přemýšlíme o nich, vždycky hledáme nějaké další, lepší řešení. Jako jeden z prvních e-shopů jsme před lety zavedli metodiku Net Promoter Score (NPS) pro měření spokojenosti zákazníků a stále se jí držíme. Je to skvělé zrcadlo kvality naší práce, dokonce neváháme zavolat těm, kdo nám dali nižší známku spokojenosti, jak můžeme své služby zlepšit – samozřejmě pokud nám k tomu dali souhlas. Nebojíme se zpětné reakce, naopak – je to příležitost zlepšovat služby pro zákazníky,“ dodává Karel Klodner, výkonný ředitel Lékárna.cz. 

O Lékárna.cz

Lékárna.cz se sídlem v Chrudimi je lídrem internetového trhu v oblasti lékárenského volně prodejného sortimentu, její sortiment ale přesahuje tuto kategorii a stále se rozšiřuje. Má 20 let zkušeností v oboru, špičkové logistické zázemí a koncovým zákazníkům poskytuje komfortní a spolehlivé služby včetně odborných konzultací. Získala Cenu kvality v anketě ShopRoku 2017, dlouhodobě se v ní umisťuje na předních místech. Provozovatelem Lékárna.cz je společnost Pears Health Cyber, která se věnuje také digitálnímu marketingu v oblasti zdraví a vzdělávání odborné zdravotnické veřejnosti i pacientů.

Reklamy