Další milník v digitalizaci řemesel pokořen – Topíte.cz spouští servisní aplikaci. K online objednání revize stačí jen fotka kotle a pár kliknutí

Praha 9. března 2020 – Vyfoťte svůj starý kotel, nahrajte jej do aplikace, vyberte termín a pak už jen vyčkejte, až u dveří zazvoní servisní technik. Tak vypadá tradiční topenářské řemeslo v podání firmy Topíte.cz, která právě světu představila své inovativní online řešení. To má prostřednictvím technologií za úkol vylepšit nejen zákaznickou zkušenost, ale také interní procesy ve firmě mezi samotnými topenáři. Jde tak o další milník v digitalizaci tradičních řemesel, které jsou nyní o krok blíže standardům druhé dekády třetího tisíciletí.

„Je konec s obvoláváním servisních techniků a přemlouváním k návštěvě, na kterou se nakonec dostaví pozdě nebo vůbec. Aplikace se postará, aby zákazník dostal maximální službu s minimálním úsilím, ideálně okamžitě, a zároveň se nám díky aplikaci podaří vypořádat s řadou interních procesů. Lidově řečeno, pravidelná kontrola a oprava plynových kotlů a tepelných čerpadel poběží jako na drátkách,“ slibuje si od zavedení intuitivního řešení Daniel Helcl, spoluzakladatel a CEO Topíte.cz.

Aplikace umožňuje zákazníkům objednat službu během minuty. Termín si zvolí kliknutím na příslušný den a hodinu, mají na výběr z několika cenových možností (v závislosti na vzdálenosti technika). Systém pak sám připomene termín prohlídky či potřeby další revize a umožní zaplatit za služby kartou přímo v aplikaci.

Příznivou změnu pak pocítí i sami servisní technici. A to konkrétně třeba v dojíždění za klienty, které systém naplánuje tak, aby se minimalizoval čas strávený v autě. Zvýší také efektivitu, protože díky ušetřenému času stihne topenář více zakázek denně. Už ani nebude potřeba mít nonstop mobil po kapsách, během zakázky se technik může plně a nerušeně věnovat své práci, zatímco požadavky řeší buď sama aplikace, nebo call centrum. K dalším výhodám patří snadná administrace zakázek, jednoduché nastavení pracovní doby a podstatné urychlení práce díky elektronickým formulářům. Velkým krokem je také elektronická evidence všech servisních úkonů, ke které bude mít majitel přístup, tedy už žádné ztracené dokumenty, ale vše online na jednom místě.

Revize už nikdy nezaspí

S aplikací se otevírá snadná a rychlá cesta k pravidelné kontrole topného zdroje. Tu je například v případě firem zapotřebí provádět jednou za tři roky, jinak zaniká nárok na pojištění. Doporučená frekvence kontrol je pak jednou ročně. „Už se nestane, že byste čekali na roční prohlídku plynového kotle nebo tepelného čerpadla týdny nebo měsíce. Stačí si zvolit termín v aplikaci,“ říká Helcl.

Aplikace je v ostrém provozu už od 1. března 2020, firma Topíte.cz si od ní slibuje vyřešení největších problémů majitelů nemovitostí společně s poskytnutím snadné a rychlé objednávky roční kontroly topného zdroje. Chce tak navázat na úspěchy z minulého roku, kdy oproti roku předchozímu vyrostla třikrát – a to jak v počtu zakázek, tak v zájmu ze strany veřejnosti. Firma značně personálně roste a v delším časovém horizontu má v plánu expandovat i do zahraničí, konkrétně do Polska, na Slovensko a do Maďarska. Topíte.cz se zároveň netají vizí rozšířit spektrum nabízených služeb o další řemesla. 

Více o Topíte.cz

Topíte.cz je topenářská firma, která jako první v Česku spojila poctivý přístup k tradičnímu řemeslu s moderními technologiemi. V roce 2018 ji založili dva zaběhnutí topenáři Karel Náprstek a Jiří Švéda spolu s Danielem Helclem, který zde dnes působí jako CEO. Už dnes je Topíte.cz největší topenářskou firmou v Česku se specializací na instalace a servis tepelných zdrojů, klimatizací a rekuperací, svým zákazníkům pomáhá také se získáváním dotací na vytápění. Propojením řemesla s moderními digitálními technologiemi zasazuje Topíte.cz topenářství do kontextu 21. století – novým i zkušeným topenářům vrací hrdost na obor, ve kterém působí, a zákazníkům umožňuje objednávat topenářské služby stejně snadno jako nákup s dovozem domů nebo odvoz na letiště.