Praha, 24. září – Novým marketingovým ředitelem softwarové společnosti CN Group se stal Mikuláš Procházka. V čele marketingového týmu nahradil Yasminu Fadilovou, která jej řídila od roku 2012.
Mikuláš Procházka do CN Group přichází z technologické firmy Etnetera, kde dosud působil jako marketingový ředitel. Marketingu se věnuje již od roku 2005 a kromě Etnetery pracoval také ve společnostech MasterCard, Grafton Recruitment, ACTUM Digital, nebo LMC, kde mimo jiné založil a pořádal populární NeKonference.
„Mikuláš bude mít na starosti zejména navázání užší spolupráce mezi obchodním a marketingovým oddělením, vedení komunikace značky směrem k potenciálním klientům, ale i strategii marketingové podpory náboru nových zaměstnanců,“ vysvětluje CEO společnosti CN Group Michal Širica. Podle něj je přitom jeho nástup pro firmu velkou změnou. „Na pozici marketingového ředitele Mikuláš vystřídá Yasminu Fadilovou, která z firmy odchází po téměř dvaceti letech,“ dodává Širica.
Společnost CN Group je podle žebříčku CIO Business World 42. nejlepší ICT společností v Česku a jen za loňský rok vykázala obrat přes 393 milionů korun. Soustřeďuje se na vývoj softwarových řešení na míru především pro zákazníky ze západní a severní Evropy, zajišťuje vývoj, inovaci, testování a údržbu softwaru a provádí analýzy a návrhy komplexních systémů. Kromě toho se zabývá i IT konzultačními službami, Business Inteligence, IoT, umělou inteligencí a návrhářským inženýrstvím. Firma vznikla v roce 1994 v Praze a až do roku 2019 patřila dánským majitelům. Nyní je jejím majoritním vlastníkem český investiční fond Genesis Capital.