AMI Digital nově spravuje sociální sítě značek Staropramen, Cool a Ostravar

Komunikaci značek Staropramen, Cool a Ostravar na sociálních sítích od ledna zajišťuje na základě vítězství v prosincovém tendru agentura AMI Digital. Na starosti má jak samotnou správu, tak přípravu online strategií, tvorbu kreativy a zajištění placené podpory.

„Za poslední rok se proměnil život většiny z nás. Hospody a restaurace zůstávají v důsledku opatření uzavřené. O to víc je potřeba s příznivci našich piv efektivně komunikovat prostřednictvím sociálních sítí. Cílem nové spolupráce s AMI Digital by měla být silná a originální komunikace, podle které bude každá naše pivní značka na sociálních sítích snadno rozpoznatelná,” komentuje novou spolupráci Karolína Janouchová, Junior Brand Manager společnosti Pivovary Staropramen. 

„Spolupráce s takhle významným hráčem nápojového trhu je pro nás zajímavá i proto, že se jedná o tři silné značky s odlišným způsobem komunikace a různou cílovou skupinou. Zvlášť za současných covidovýchpodmínek je to pro nás hodně inspirativní úkol,“ dodal Vladan Crha, Managing Director AMI Digital. 

O tři významné nápojové značky z portfolia Molson Coors se stará tým pod vedením Kateřiny Marešové, Strategy Directorky AMI Digital. Agentura zajišťuje veškeré aktivity na třech sociálních sítích (Facebook, Instagram a YouTube), a to od správy, přes community management, spolupráci s influencery až po adaptaci hlavních kampaní pro online prostředí. Každá značka přitom pracuje s odlišnou komunikační strategií.

AMI Digital s.r.o.

AMI Digital působí na trhu od roku 2009. Tato dceřiná společnost ze skupiny AMI Communications se specializuje na komunikaci značek v online prostředí a na sociálních sítích.