UPC Business oficiálním distributorem softwarových telefonních ústředen 3CX

/Praha 13. července 2016/ UPC Business se v uplynulých dnech stal oficiálním distributorem produktů 3CX pro Českou republiku a Slovensko. Zákazníci tak získají možnost využívat moderní softwarové pobočkové ústředny 3CX včetně lokální podpory UPC Business nebo certifikovaný SIP trunk, který slouží pro připojení ústředny do veřejné telefonní sítě. (TZ)

  • 3CX vyvíjí softwarové telefonní ústředny nahrazující tradiční hardwarové pobočkové ústředny určené pro střední a velké firmy
  • Ústředny od 3CX nabízejí mimo standardní služby i funkce mobilního klienta formou aplikace pro chytré telefony, web meeting, funkce call centra, zobrazení stavu kolegů, chat a další
  • Využívání softwarových ústředen 3CX snižuje náklady na telefonování a umožňuje práci zaměstnanců mimo kancelář
  • UPC Business se v uplynulých dnech stal oficiálním distributorem produktů 3CX v Česku a na Slovensku
  • Kompletní služby od 3CX dodává UPC Business svým partnerům včetně školení a lokální podpory

Softwarové pobočkové ústředny si získávají u firemních zákazníků stále větší oblibu. Ta se zakládá především na snadné správě ve webovém prostředí, nízkých pořizovacích nákladech a významných úsporách za provoz technologie a údržbu oproti klasickým hardwarovým ústřednám. Zaměstnanci spravující firemní sítě využívající ústředny od 3CX oceňují také snadné propojení s interními podnikovými systémy a jednotnou firemní síť pro počítače a telefony.

Marian Holý, ředitel UPC Business pro Českou republiku a Slovensko:

„Našim zákazníkům a partnerům přinášíme spoluprací s 3CX moderní řešení za současného snížení nákladů na telefonování. Produkty 3CX nabízí moderní komunikační funkce jako chat a web meeting (videokonferenční hovor s možností sdílení dokumentů), na které jsou zákazníci zvyklí z internetové komunikace a klasické hardwarové ústředny je nenabízí. Navíc s časem, na rozdíl od neustále aktualizovaných softwarových ústředen, zastarávají. Návratnost investice na softwarovou ústřednu je navíc velmi rychlá.“

V České republice se na produkty 3CX dodané UPC Business spoléhá například firma KÄRCHER spol. s.r.o., specialista na čisticí techniku.

Ing. Dalibor Šenkypl, obchodní ředitel KÄRCHER dodává:

„Řešení od 3CX nás přesvědčilo svými moderními funkcemi. IVR systém (interaktivní hlasový systém) umožňuje směrování hovorů na správné oddělení v rámci firmy. Díky mobilnímu klientovi nezmeškáme žádný hovor, i když naši zaměstnanci pracují mimo kancelář. Plánujeme propojení s interními podnikovými systémy. Důležitým faktorem pro volbu řešení 3CX bylo také to, že UPC Business převedlo služby od předchozího poskytovatele a instalovalo a nastavilo 3CX na našem stávajícím hardwaru velmi rychle a především bez dopadu na fungování firmy a naše zákazníky.“

O 3CX

3CX vyvíjí a dodává sofwarové pobočkové ústředny (IP PBX), které nahrazují tradiční hardwarové ústředny. IP PBX jsou založeny na využití standardu SIP – snadněji se tedy spravuje a umožňuje uživateli používat jakýkoli softwarový nebo hardwarový IP telefon. Se svými službami nabízí 3CX firmám komplexní komunikační řešení. Služby od 3CX používá celosvětově více než 50 000 firem – například McDonald‘s, Harley-Davidson, PepsiCo, ArcelorMittal, Remax nebo Wilson. Více informací o softwarových telefonních ústřednách 3CX na www.upcbusiness.cz.

UPC v České republice a Slovenské republice je největším poskytovatelem placených televizních služeb a vysokorychlostního internetu. Její kabelové sítě jsou v dosahu 2 milionů domácností. Služby UPC využívá přibližně 1 milion zákazníků s 1, 6 milionem služeb. UPC je dceřinou společností Liberty Global – největšího kabelového operátora s pobočkami ve více než 30 zemích světa napříč Evropou, Latinskou Amerikou a Karibikem. Jeho klienti využívají 59 milionů služeb. Skupina zahrnuje evropské spotřebitelské značky Virgin Media, Ziggo, UPC, Unitymedia a Telenet.