Direct People přivítali ve svých řadách dva seniorní inovátory

(Praha, 14. 2. 2017) – Lukáš Svěcený a Josef Dvořák posílili tým inovátorů v Direct People. K firmě se připojili koncem minulého roku a oba zastávají pozici Senior Innovation Designer. Důvodem rozšíření týmu je, že Direct People za poslední rok – měřeno obratem – vyrostli o více než 30 % a v roce 2017 připravují několik velkých projektů zaměřených na vývoj inovativních produktů a služeb a jejich uvedení na trh. (TZ)

Náplní práce Lukáše Svěceného a Josefa Dvořáka bude vedení inovačních projektů, a to od jejich vymyšlení až po realizaci. „A to vyžaduje profesionály, kteří mají zkušenosti jak z korporace, tak ale i třeba s vlastním byznysem, a vědí, co je to realizovat nějaký záměr se vším všudy a nebýt zodpovědný jen za určitou část. A ten typ zkušeností oba pánové mají. Správné zkušenosti jsou často tou nejlepší kvalifikací,“ uvedl Ondřej Moravec, partner společnosti Direct People.   

V roce 2017 čeká na Direct People hned několik rozsáhlý realizačních projektů, které si vyžádají kapacitní posily. „Daří se nám získávat nové zakázky, protože se o nás na trhu ví, že model spolupráce stavíme na garanci výsledků, že nejsme jen konzultační firma. Naše inovace zkrátka mají reálný a v ostrém provozu měřitelný přínos pro zadavatele,“ dodal Michal Kalousek, partner společnosti Direct People.  

Lukáš Svěcený se poslední tři roky věnoval svému podnikání. V roce 2015 řídil pro UPC projekt Ignite Your Business, což byla celostátní soutěž o nejlepší podnikatelský nápad. Před tím pracoval sedm let v Telefónice O2 na různých pozicích spojených s marketingem, zákaznickou zkušeností a produktovým vývojem. Vystudoval VŠE, obor informační technologie.   

Josef Dvořák přišel do Direct People z Deloitte Digital CE, kde zastával pozici senior konzultanta pro digitální strategie. Vedl nebo byl součástí několika projektů zabývajících se bankovními systémy a portály. V letech 2010 až 2014 pracoval pro Vojenské zpravodajství, kde sbíral cenné zkušenosti v analýze dat a on-line komunikaci. Součástí byl i projekt pro NATO týkající se výzkumu sociálních médií, kde zastupoval Českou republiku.

O Společnosti Direct People

Direct People vznikli v roce 2010 a byli první inovační agenturou na českém trhu. Společnost tvoří stabilní tým téměř dvou desítek inovátorů a s dalšími mnoha externisty firma spolupracuje. Za dobu své existence inovovali pro více než 30 klientů v rámci více než stovky projektů. Do jejich klientského portfolia patří 3M, Air Bank, Česká spořitelna, LMC, Denco Happel (GEA), Sodexo, ING, resp. NN Pojišťovna, Allianz, Raiffeisen bank, Vitana, AEC, IBM, Sberbank, E.ON, AXA Assistance, WAG payment solutions, Dentamed a mnoho dalších.

Mezi nejznámější projekty společnosti Direct People se řadí Práce za rohem, kterou vyvinuli pro LMC. Součástí projektu je i stejnojmenná aplikace, která se během osmi měsíců stala třetím největším pracovním portálem na českém trhu a několik měsíců byla nejstahovanější aplikací v Appstoru. Kromě práce pro klienty se věnují i vlastním startupům, jako je třeba levnátramvajenka.cz, která klientům nabízí levnější cestování pražskou MHD díky tomu, že umožňuje nákup ročního kupónu s měsíčním splácením, místo pořizování měsíčních kupónů.

Po vzoru společností Apple, Google či 3M chtějí Direct People vyvíjet produkty a služby, které změní svět k lepšímu. Pomáhají svým klientům vytvářet, redesignovat a dodávat produkty a služby za pomoci inovačních metodologií, jako human centred design, lean start up a dalších.