L´Oréal odhalil na CES 2019 inovativní způsob měření pH pokožky a získal cenu za nositelnou technologii_Tisková zpráva_7. ledna 2019

Přední globální kosmetická společnost odhalila na CES 2019 inovativní způsob měření pH pokožky. Navazuje tak na svůj závazek v oblasti péče o pokožku a personalizace
a díky My Skin Track pH od La Roche-Posay přináší nový průlomový způsob, jak porozumět zdraví pleti.

Vítězství za inovaci na veletrhu CES 2019 umožní společnosti L’Oréal a Northwestern University realizovat nové klinické studie

Praha, 7. ledna 2019 – Společnost L’Oréal představila na veletrhu spotřební elektroniky CES 2019 poslední novinku technologického inkubátoru L’Oréal. My Skin Track pH od La Roche-Posay je první nositelný senzor s doprovodnou aplikací, který snadno změří pH pokožky
a následně vytvoří na míru šitý režim péče o pleť s výběrem těch nejvhodnějších produktů. Prototyp My Skin Track pH se na veletrhu CES 2019 stal držitelem ceny Nejlepší inovace v kategorii „Nositelná technologie“. Senzor byl vyvinut ve spolupráci s kosmetickou značkou La Roche-Posay společnosti L’Oréal, která na vývoji bezpečných a účinných kosmetických výrobků úzce spolupracuje s dermatology.

„Vědci a lékaři už dlouho vědí, že mezi pH pokožky a běžnými problémy pleti, které každý den zažívají miliony lidí, existuje souvislost,“ říká Guive Balooch, globální viceprezident technologického inkubátoru L’Oréal, který je součástí divize výzkumu a inovací společnosti L’Oréal. „Naším cílem je využít tuto pokročilou technologii a nabídnout spotřebitelům co nejvíce informací o stavu jejich pokožky, aby mohli najít výrobky, odpovídající jejich individuálním potřebám. My v L´Oréal víme, že zdraví je budoucností krásy.“

Hodnoty na stupnici pH se pohybují od kyselých po zásadité a jejich rozsah sahá od 0 do 14. Zdravá pleť má lehce kyselé pH, které se pohybuje mezi hodnotami 4,5 a 5,5. Když je ohrožena rovnováha pH, ať už prostřednictvím faktorů životního prostředí či základními podmínkami, může vyvolat zánětlivé reakce. Tyto reakce se mohou projevit běžnými kožními problémy, jaké představují suchá pleť, ekzémy a atopická dermatitida. Podle Národní asociace pro ekzémy trpí v USA nějakou formou ekzému 1 z 10 Američanů (31,6 milionu lidí).

Malý, tenký a flexibilní senzor My Skin Track pH je první nositelný přístroj na světě, který díky mikrofluidní technologii měří pH pokožky. Prostřednictvím sítě mikrokanálků zachycuje stopová množství potu z kožních pórů a během patnácti minut dokáže poskytnout přesný výsledek měření pH.

Zatímco předchozí způsoby měření pH pokožky vyžadovaly využití pevných elektronických přístrojů a velkého množství potu, přístroj My Skin Track pH dokáže zachytit a přesně změřit pH z naprosto nepatrného množství pomocí těchto dvou kroků:

  1. Uživatel si na 5 až 15 minut přiloží senzor na vnitřní stranu paže, dokud dvě tečky umístěné v jeho středu nezmění barvu.
  2. Poté si otevře aplikaci My Skin Track pH a čidlo vyfotí. Aplikace díky pokročilému algoritmu dokáže přečíst hodnotu pH a dále také lokální ztrátu potu, tj. míru perspirace pokožky, na jejímž základě vyhodnotí její stav a individuálně doporučí výrobky La Roche-Posay k péči o pleť a k vyvážené úrovni pH.

„Hodnota pH je hlavním ukazatelem zdraví pokožky,“ říká dermatolog značky La Roche-Posay, Dr. Thomas Luger. „Na tuto věc se mě klienti často ptají, ale dosud bylo velice náročné změřit pH pokožky mimo laboratorní prostředí. Tento nástroj má potenciál inspirovat spotřebitele ke zdravějším návykům, týkajícím se péče o pleť, a zdravotnickým odborníkům nabídnout zcela nový způsob doporučování léčby.“

Společnost L’Oréal vytvořila My Skin Track pH ve spolupráci se společností Epicore Biosystems, jež je přední autoritou v odvětví mikrofluidních platforem a měkkých nositelných senzorů. Technologie společnosti Epicore Biosystems vychází z více než dvacetiletého výzkumu. „Společnost Epicore považuje za skvělé, že se ve spolupráci s firmou L’Oréal může podílet na vývoji nového způsobu využití této technologie, která je hnacím motorem dalšího zkoumání a poznávání pH pokožky,“ prohlásil spoluzakladatel a generální ředitel společnosti Epicore Biosystems Roozbeh Ghaffari, PhD.

My Skin Track pH umožní společnosti L’Oréal, prohloubit výzkum prostřednictvím série klinických studií ve spolupráci s americkou Northwestern University. Je prokázáno, že než se objeví příznaky kožního onemocnění, pH pokožky stoupá. Společnost L’Oréal se bude zabývat možnostmi předvídání těchto změn na pokožce.  V plánu má také vypracování studií zaměřených na souvislost mezi pH a dalšími kožními problémy, jako jsou například akné.

„Tento nový prototyp představuje další krok značky La Roche-Posay na cestě ke kráse vycházející z technologií. Naším cílem je přivést vědecký pokrok přímo ke spotřebitelům, abychom jim pomohli správně pečovat o pleť,“ říká Laetitia Toupet, globální generální ředitelka pro značku La Roche-Posay.

Nástroj My Skin Track pH bude v roce 2019 nejdříve představen v USA prostřednictvím vybraných dermatologů značky La Roche-Posay. Cílem je provedení rozsáhlejšího nového výzkumu a nakonec představení výrobku přímo spotřebitelům.

O společnosti L’Oréal

Společnost L’Oréal je již více než 100 let oddána kráse. Jedinečné mezinárodní portfolio skupiny L’Oréal obsahuje 34 různých značek, které se navzájem doplňují. V roce 2017 společnost vykázala obrat ve výši 26,02 mld. Euro a celosvětově zaměstnává více než 82 600 lidí. Jako přední světová kosmetická společnost je L’Oréal se svými produkty zastoupena ve všech distribučních sítích:
na spotřebitelském trhu, v obchodních domech, lékárnách a drogeriích, v kadeřnictvích, cestovním maloobchodě i ve značkových a internetových prodejnách.

Strategie společnosti L’Oréal stojí na výzkumu a vývoji. Specializovaný tým 3 885 výzkumníků v centrech na celém světě plní svou prací kosmetická přání žen. Závazek udržitelnosti pro rok 2020 v podobě programu Sharing Beauty With All vytyčil ambiciózní cíle pro udržitelný rozvoj napříč hodnotovým systémem celé skupiny.

Více informací naleznete na adrese: http://mediaroom.loreal.com/en/

O značce La Roche-Posay

Posláním značky La Roche-Posay, která je doporučována dermatology z celého světa, je nabízet lepší život lidem s citlivou pletí. Značka, u jejíhož zrodu v roce 1975 stál farmaceut, je nyní přítomna v šedesáti zemích. Nabízí jedinečnou řadu každodenní péče vyvinutou pro všechny typy pleti, která doplňuje léčebný režim pacienta a podporuje správné postupy ošetření v závislosti na konkrétním kožním problému. Značka vyvíjí přípravky s exkluzivní termální vodou s vysokým obsahem selenu, jež se pro antioxidační a zklidňující vlastnosti používá také v Termálním centru této značky, což je první dermatologické centrum v Evropě. Vývoj výrobků La Roche-Posay probíhá podle přísných pravidel týkajících se složení a s minimálním počtem složek při optimálních koncentracích.

Výrobky La Roche-Posay dále procházejí přísnými klinickými testy zaměřenými na účinnost
a bezpečnost, zejména na citlivou pleť. Základní výrobkové řady značky La Roche-Posay: Lipikar (suchá pleť), Anthelios (ochrana před sluncem), Effaclar (akné) a Toleriane (citlivá pleť). Pro další informace o značce La Roche-Posay navštivte stránky www.laroche-posay.us a sledujte La Roche-Posay USA na Facebooku, Instagramu a Twitteru @LaRochePosayUSA.

O společnosti Epicore Biosystems

Společnost Epicore Biosystems vyvíjí nositelná mikrofluidní čidla typu „náplast“, která dokáží
v reálném čase neinvazivním způsobem měřit biomarkery potu, zdraví pokožky a její fyziologické hodnoty. Epicore Biosystems vznikla v roce 2017 jako odnož Střediska pro biointegrovanou elektroniku při Simpson Querrey Institute na Northwestern University a spolupracuje s řadou společností z žebříčku Fortune 500, s Ministerstvem obrany USA a s předními výzkumnými organizacemi na poli individualizované hydratace a péče o pleť pomocí nositelných mikrofluidních výrobků. Další informace najdete

na www.epicorebiosystems.com nebo pište na info@epicorebiosystems.com

„Tato tisková zpráva není nabídkou k prodeji a nenavádí ke koupi akcií společnosti L’Oréal. Pokud chcete získat více informací o společnosti L’Oréal, jsou vám k dispozici veřejné dokumenty registrované ve Francii s Autorité des Marchés Financiers, které jsou k dispozici také v angličtině
na naší internetové stránce http://www.loreal-finance.com. Tato tisková zpráva může obsahovat několik výhledových prohlášení. Přestože se společnost domnívá, že tato tvrzení jsou založena na rozumných hypotézách platných ke dni zveřejnění tohoto vydání, tyto hypotézy jsou ze své povahy vystaveny rizikům a nejistotám, jež mohou způsobit, že se skutečné výsledky budou podstatně lišit od těch, které jsou uvedeny nebo předpokládány v této tiskové zprávě.“

Reklamy