Plná Peněženka v podzimní kampani dává uživatelům peníze i bez nákupu, najdou je v Pyramidě odměn

Cashbackový portál Plná Peněženka připravil na září vlastní marketingovou akci, kterou chce podpořit obraty zapojených e-shopů před nástupem hlavní sezóny. Uživatelé si díky ní přijdou k penězům i bez nutnosti přímého nákupu. Za první dny od spuštění vyzkoušelo Pyramidu odměn už 5.000 lidí. Uživatelé v ní dostanou za odkrývání políček odměnu až 150 korun. Všechny části kampaně si Plná Peněženka tvoří inhouse včetně kreativy.

„Před hlavní sezonou tradičně spouštíme vlastní marketingové kampaně, které našim zapojeným e-shopům pomáhají zvyšovat jejich obraty. Loni to byl ‚͑͑Kolotoč štěstí‘, letos si uživatelé vyzkouší Pyramidu odměn a ke svému cashbacku si přijdou na další peníze. Během prvních dnů se zapojilo už 5.000 lidí, 1.200 z nich je nově registrovaných. Celkem 4000 uživatelů v návaznosti na akci už nakoupilo u našich partnerských e-shopů,” říká Josef Drobílek, marketingový ředitel Plné Peněženky.

Plná Peněženka si všechny části kampaně k Pyramidě odměn vytváří sama včetně kreativy. Komunikuje ji skrze své vlastní kanály a sociální sítě a tvoří také bannery, PPC reklamu i veškeré textace. 

Uživatelé Plné Peněženky najdou v Pyramidě odměn celkem 15 políček v pěti řadách. K získání prvních 30 korun za dvě spodní patra Pyramidy je třeba sledovat newslettery Plné Peněženky, ve kterých jsou odkazy na jednotlivá políčka. Pak si stačí například zapnout odběr oznámení přímo do prohlížeče nebo sledovat Facebook Plné Peněženky. „První odměny tak získají bez nutnosti nákupu. Zároveň si vyzkouší některé naše komunikační kanály a budou tak mít přehled o nabízeném zboží,” vysvětluje Josef Drobílek. 

Vrcholu Pyramidy a další odměny ve výši 50 korun uživatelé dosáhnou, pokud ohodnotí 10 e-shopů, se kterými mají vlastní zkušenost. Při odkrytí všech pěti řad si ke svému získanému cashbacku přijdou až na 150 korun jako bonus navíc. Jednotlivá políčka mohou být okrývána ve všech řadách najednou až do 22. září, kdy akce končí.